การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ
3(3-0-6)
วิชาบังคับก่อน : ไม่มี
แนวคิด ทฤษฎีและปรัชญาด้านการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ การสื่อสารตลาดดิจิทัล พฤติกรรมการสื่อสารของผู้ส่งสารและผู้รับสารดิจิทัล ทฤษฎีการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการและการสื่อสารการตลาดดิจิทัล การพัฒนากลยุทธ์แนวทางการแก้ไขปัญหาด้านการสื่อสารการตลาดดิจิทัลอย่างมีกลยุทธ์ กรณีศึกษา กฎหมายและจรรยาบรรณในการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการและการสื่อสารการตลาดดิจิทัล
ผลลัพธ์การเรียนรู้ที่คาดหวังระดับรายวิชา :
Integrated Marketing Communication
Pre-requisite : None
Concepts, theories and philosophy of integrated marketing communication and digital marketing; communication behaviors of senders and digital receivers; digital marketing communication and integrated marketing communication theories; strategies development for digital marketing communication problem solving; case studies, Law, and ethics in integrated marketing communications and digital marketing communications.
Course learning outcomes (CLOs)